Patronatul Proiectanților în Construcții (PPC) din România lansează conceptul "DigitalizAdaptare”, o inițiativă și o abordare orientată către viitor menită să creeze un ecosistem digital integrat privind procesele administrative din industria construcțiilor și care implică adaptări legislative și tehnologice.
În acest sens, Patronatul Proiectanților în Construcții din România, care se angajează să implementeze sisteme de semnătură electronică pentru toate documentele oficiale, consideră că eliminarea treptată documentelor fizice necesită adaptări legislative și tehnologice, implicând un efort comun al autorităților și mediului de afaceri pentru eficientizare și reducerea costurilor.
"Digitalizarea proceselor administrative este o punte între trecutul hârtiei și viitorul eficienței, unde legile și tehnologia dansează (sunt în armonie) spre progres”, este motto-ul acestei inițiative PPC.
“Această măsură nu numai că va accelera procesele administrative, dar va și elimina necesitatea documentelor fizice semnate manual, contribuind astfel la reducerea consumului de hârtie și la protejarea mediului înconjurător, a declarat Alexandru Fulga, președintele PPC. Conceptul “ DigitalizAdaptare” presupune o integrare și adaptare a proceselor și reprezintă procesul de transformare a procedurilor administrative prin adoptarea tehnologiilor digitale, în scopul eficientizării și reducerii costurilor”.
Acest concept subliniază necesitatea unei tranziții graduale care să permită adaptarea tuturor părților implicate, inclusiv autoritățile și mediul de afaceri, fiind este esențială colaborarea între diferite sectoare pentru a asigura o tranziție fluidă și eficientă către digitalizare.
Astfel, un exemplu concret de DigitalizAdaptare este implementarea sistemelor de semnătură electronică pentru documentele oficiale, eliminând astfel necesitatea documentelor fizice semnate manual.
O altă aplicație a conceptului este crearea de platforme online prin care autoritățile pot primi și procesa cereri în format electronic, facilitând accesul cetățenilor și companiilor la serviciile publice.
Semnătura electronică este o soluție modernă și sigură, care va facilita tranzacțiile și comunicările în cadrul industriei construcțiilor, eliminând barierele legate de distanță și timp. Această schimbare nu numai că va îmbunătăți eficiența și productivitatea, dar va și consolida transparența și integritatea proceselor noastre administrative.
În acest sens, Patronatul Proiectanților în Construcții din România, care se angajează să implementeze sisteme de semnătură electronică pentru toate documentele oficiale, consideră că eliminarea treptată documentelor fizice necesită adaptări legislative și tehnologice, implicând un efort comun al autorităților și mediului de afaceri pentru eficientizare și reducerea costurilor.
"Digitalizarea proceselor administrative este o punte între trecutul hârtiei și viitorul eficienței, unde legile și tehnologia dansează (sunt în armonie) spre progres”, este motto-ul acestei inițiative PPC.
“Această măsură nu numai că va accelera procesele administrative, dar va și elimina necesitatea documentelor fizice semnate manual, contribuind astfel la reducerea consumului de hârtie și la protejarea mediului înconjurător, a declarat Alexandru Fulga, președintele PPC. Conceptul “ DigitalizAdaptare” presupune o integrare și adaptare a proceselor și reprezintă procesul de transformare a procedurilor administrative prin adoptarea tehnologiilor digitale, în scopul eficientizării și reducerii costurilor”.
Acest concept subliniază necesitatea unei tranziții graduale care să permită adaptarea tuturor părților implicate, inclusiv autoritățile și mediul de afaceri, fiind este esențială colaborarea între diferite sectoare pentru a asigura o tranziție fluidă și eficientă către digitalizare.
Astfel, un exemplu concret de DigitalizAdaptare este implementarea sistemelor de semnătură electronică pentru documentele oficiale, eliminând astfel necesitatea documentelor fizice semnate manual.
O altă aplicație a conceptului este crearea de platforme online prin care autoritățile pot primi și procesa cereri în format electronic, facilitând accesul cetățenilor și companiilor la serviciile publice.
Semnătura electronică este o soluție modernă și sigură, care va facilita tranzacțiile și comunicările în cadrul industriei construcțiilor, eliminând barierele legate de distanță și timp. Această schimbare nu numai că va îmbunătăți eficiența și productivitatea, dar va și consolida transparența și integritatea proceselor noastre administrative.